torstai 28. helmikuuta 2013

22. Kaikista pojista ei tule miehiä


Toisinaan Hän pyytää merkkiäni pakaroilleen ja silloin toimistotyöntekijän kämmeneni läsähtää kihelmöiväksi rakkaudeksi Hänen kankuilleen. Hänellä on luonnetta, eikä Hän koskaan pakene lähestyvää kättä. Hyväilen Häntä läpsiessäni. Hän tahtoo lisää. Hän tahtoo punottaa. Hän tahtoo määritellä säännöt.

Hän on ensimmäinen nainen, jolle minä polvistun osoittaakseni alistumiseni. Hän ohjaa minut suihkuhuoneeseen, jalkojensa väliin polvilleni. Kädessään Hänellä on puolilitraa kuplivaa. Hän seisoo ylläni ja kohottaessani suutani kohti Hänen häpyään, Hän pudistaa päätään työntäen minua otsasta etäämmälle. Hän on todella kaunis. Sammakkoperspektiivistä näen tutun ja rakkaan naiseni uudessa valossa. Hän katsoo minua silmiin, avaa kivennäisvesipullon ja kaataa kulauksen kaulalleen. Poreileva virta ylittää Hänen rintansa, valuu pitkin vatsaa kastellen tarkasti rajatun kolmion vain tippuakseen häpyhuulilta kasvoilleni. Hän pyytää minua juomaan kaataessaan lisää. Tuen pakaroista kuplivaa naistani ja otan Hänet suuhuni. Hiilihapollista juomaa menee nenääni ja Hänen kuuma häpynsä antaa kontrastia jääkaappiviileälle juomalle. Hänen ihonsa on kananlihalla Hänen tarttuessa suihkutilan seinässä olevaan pyyhkeenkuivaustelineeseen. Hän liikuttaa lantiotaan suutani vasten. Hän ottaa minut. Olemme upcidermainos, ilman siideriä ja pissiksiä.

Siirrymme sänkyyn, mutten vieläkään saa koskea Häntä. "Irti", Hän sähähtää yrittäessäni kaataa Hänet alleni tarttumalla molemmin käsin lantiosta. Hän sipaisee nänniäni ja laskeutuu suutelemaan sitä. Tiedän, että Hän tahtoo merkitä minut. Niin, että tiedän t-paitaa pukiessani vielä viikon jälkeenkin olevani Hänen omansa.

Satutettuaan minua Hän lepertelee ja puhaltaa. Tuliko pipi? Vaikka rintaani jomottaa muukin kuin rakkaus, olen täynnä halua. Tahdon kanavoida energiani Häneen niin, että Hän vuotaa minua kuin Talvivaaran kipsisakka-allas vuoti sulfaattia. Viimeinkin Hän ottaa minut sisäänsä. Tällä kertaa kainuulaisten ei tarvitse huolestua, sillä lakana imee sen, mikä yli valuu.


2 kommenttia:

  1. Upea, koukuttava kirjotustyyli! Ihan vaan jo sen takia oon aivan koukussa vaikka vasta koko blogiin törmäsin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. Aiotko oikeasti pitää vain yhtä naista ja tyytyä elämääsi vai alatko vielä elämään?

      valkoinensilkki.blogspot.fi

      Poista